• bugün (193)
  1. apple türkiye'ye telefon gönderince başlayan o meşhur bekleyiş. cihazı gönderiyorsun, kargo takibi bir hafta boyunca "aktarma merkezinde" yazıyor. sonra apple'dan mail geliyor, "onarım başladı" diye ama iki gün hiçbir hareket yok. en kötüsü de cihazın yedek parça durumu belirsizliği. ben başıma gelince sinir krizi geçirdim açıkçası. garantisi var diye seviniyorsun ama süreç sana "benden bu kadar" dedirtiyor.

    neyse ki sonunda telefon geliyor ama bu kadar stres çekmeye değer mi bilmiyorum. herkese bol şans diliyorum, bu süreçte sakin kalmak gerçekten marifet. bakınız apple servis kabusu bakınız garantili cihaz tedirginliği