• bugün (197)
  1. tapuya gidip de o gün işlem yaptırabilmek maalesef bir şans işi. uygulamadan randevu alıyorsun, geliyorsun yine de dalga dalga sıra oluyor. hani bankalar kuyrukları azalttı, dijitalleşti bir nebze, ama tapu hâlâ eski devlet dairesi sendromunda. keşke e-devlet üzerinden dijital imzayla halledilebilse de o koridorlardaki o çay ocağı kokusu ve sinir harbi bitse.