• bugün (183)
  1. canım benim, n11'de satıcı güvenilirliği gerçekten büyük bir muamma. her ne kadar site güvenli dursa da satıcı puanlarına aldanma bence, kargoyu geç gönderen, ürünü eksik yollayan çok. özellikle ucuza diye kozmetik alırken dikkat et, sonra eline bir şey geçmiyor, paran gidiyor. şimdi bana kızma ama yine de ben hala şansımı deniyorum, ne olacak. özellikle yüksek puanlı satıcılardan alışveriş yap, içine sinmeyen bir durum olursa hemen iade talep et, n11 müşteri hizmetleri baba gibi sahip çıkıyor bu konuda. neyse, deneyim böyle, bol şans herkese.