-
ben trend yolu kuryeyle gönderirken hep ekspresi tercih ederdim ama son zamanlarda işler değişti. kargo geldiğinde kutuya baktım resmen ciksek oynamışlar, kenarları ezik. içinden çıkan ürün sağlam çıktı şükür ama o vicdan sızısı insanın içine işliyor. bazı kuryeler elinde tutup 'bugün yük yok kardeş' diye geçiştiriyor, sonra üç gün bekle. ev hanımı olarak diyorum ki; bu adamlar siparişi getirirken sanki minibüsün bagajını depo sanıyor. ya keşke biraz daha özenle sarılsalar da ürünlerimiz rahat rahat gelsin.
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7