-
resmen ruhum emiliyor bu şehirde, sabah evden çıkıp o buz gibi havayı ciğerime çektiğim an yaşama sevincim sıfırlanıyor. tunalı'da iki tur atıp kendini şanslı hissetmeye çalışıyorsun ama eve dönerken yine o bitmek bilmeyen beton yığınlarıyla baş başa kalıyorsun.
yani sırf o meşhur döneri yemek ve koca koca avm'lerde ömür tüketmek için bu ıstırap çekilir mi, ben her allahın günü bunu düşünüyorum valla. -
tek kelime ile (bkz: katılmıyorum)
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7