-
geçen yıl bir sahil oteline booking üzerinden baktım; puan 8.5, yorumlar "kahvaltı harika", "temizlik on numara" diye. gittim otel, fotoğraflardaki perde bile farklı çıktı. yani bu puanlama işi biraz sallama gibi geliyor bana. insanlar alışveriş yaptığı saatte mi yazıyor nedir; bir gün memnun kalıp 10 veren ertesi gün su tesisatı patlayınca 4 veriyor. otantik hissi diye bir şey var, ama bazen o da biraz hayal ürünü oluyor.
bir de şu "doğrulanmış misafir" yorumları var. onlara bile güvenme bence; bazı oteller çalışanlarına yorum yazdırıp puanı yükseltmeye çalışıyor. son tavsiyem: yoruma değil, son 20 fotoğrafa bak. çünkü misafirlerin çektiği gerçekçi görüntüler asıl rezaleti ortaya döküyor. bakınız otel fotoğraflarının büyüsü bakınız misafir yorumlarıyla yüzleşme
- bugün (194)
- / 7
- galatasaray atletico madrid hazin son
- mng kargo nerede takipçisi
- askerde çamaşır deterjanı krizi
- aldatılma psikolojisi
- istanbulda yaşamak mümkün mü
- atlas çağlayan davasında son durum
- vegan olmak neden bu kadar zor
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- uzayda ses var mı
- okunması gereken kitaplar
- izmir e taşınma fikri
- teknosada taksit yapılan ürünler
- suriye ypg haseke anlaşması ne getirir 2
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- pasaport yenileme süresi 2025
- booking com otel puanları güvenilir mi
- flo ayakkabı konfor testi
- iphone garanti takip süreci
- şener şen artistleri yok artık 2
- carrefour indirim taktikleri
- kahve dünyası lezzet testi
- fenerbahçe mi galatasaray mı seçim
- türk telekom altyapı sorunları neden bitmez
- getir in hızlandırma paketi
- uykusuzluk ve çamaşır makinesi
- pasaport yenileme süresi 2
- psikolog seçerken dikkat
- atlas çağlayan davası
- eti ürünleri yorumları
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- / 7