• bugün (196)
3 entry daha
  1. aslında uygulaması fena değil, ama takip numarası girdikten sonra harita üzerinde 'dağıtıma çıktı' yazıp 3 saat boyunca kıpırdamaması insanı düşündürüyor. şoför mü dinleniyor, kargo mu kayboldu bilemedim.