-
ben otuz yıllık memurum, bir evde boş duran eşya görünce sinir olurum. o kitaplığın üstüne iki yıl önce e-devlet şifresini koyduğum post-it duruyor hala. allah aşkına, mutfakta kitaplık ne işe yarar? kitap okurken yemek mi pişiyor? hem içine bir tane porselen tabak koyamazsın, bir tane bardak düşer kırılır. eskişehir'de devlet dairesinde masa başı görev yapmış biri olarak derim ki: bu kitaplık ya kaldırılacak ya da altına teker takıp depoya sürülecek. sgk'ya dilekçe yaz der gibi yazıyorum işte.
(bkz: eşya biriktirmeyi bırak kardeşim)
- bugün (194)
- / 7
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- tıp mühendislik karşılaştırması
- suriye de ypg ve anlaşma süreci 2
- mcdonalds drive thru eziyeti
- psikolog seçimi 2
- yeşilçam film setleri
- ptt kargo hızı
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- ziraat bankası kart puanları
- teknosa taksit vurgunu
- formula 1 ve istanbul silüeti
- popeyes türkiye şubeleri bulma
- vatan bilgisayar teknik servis
- vergi dairesi online ödeme
- / 7