• bugün (190)
  1. türk telekom'un altyapısı gerçekten sinir bozucu. her yağmurda internet gidiyor. yağmur yağdı mı arıza kaydı açmaktan bıktım. geçen hafta yine gitti bir hafta bekledik. müşteri hizmetleri sağ olsun atlara tatile çıkmış gibi yardım gelmiyor. bu kadar sorun varken fibere geçeceğim diye mesaj atıyorlar.
   tümünü göster