• bugün (193)
  1. markayı online mağazalarda görüp "acaba gerçekten rahat mı" diye soruyorsan, benden söylemesi; modeller arasında uçurum var. klasik babetleri gün içinde ayakta çalışan biriysen kesinlikle önermiyorum; taban incecik, bir saat sonra ayakların "yeter artık" diyor. ama spor ayakkabı serileri, özellikle koşu için olanlar, gerçekten fark yaratıyor. bir de şu kesme yöntemine güvenmeyin; yumuşak görünen bir model elinize aldığınızda karton gibi kalabiliyor.

    zaten iade süreci için de ayrı bir inceleme yapmak gerek. kargoyu kendin ödüyorsun, bir de gelinciğe bakar gibi bakıyorlar. tabelaya aldanmamak lazım, her "flo" yazan rahat demek değil. bakınız ayakkabıda konfor yanılgısı bakınız alışveriş iade çilesi
   tümünü göster