• bugün (194)
  1. ben arçelik fatura kutumdan takip ediyorum, çoğu zaman söz verilen sürede geliyor, bazen de halay çekiyordur diyip bekliyoruz. yine de genelde daha hızlı desem yalan olmaz şükür.
   tümünü göster