• bugün (190)
  1. getir üzerinden verdiğim son siparişi 4 dakikada getirdiler, hayatımda bu kadar hızlı bir anüans görmedim. uygulamanın arayüzü de akıcı, baskı yapmıyor, meyve seçerken bile fotoğraflar gerçekçi. yalnız muhitlere göre değişiyor, şehir dışında 20 dakikayı buluyor, o yüzden sadece merkezlerde bu hız. en sevdiğim yanı kapağını açıp bir şey henüz düşünmeden kapında oluyor.
    önceden saatlerce markette sıra beklersin, şimdi evden çıkmamak için bir sürü paran harcıyorsun. açıkçası insanı tembelleştiriyor ama tam da istediğimiz buydu, değil mi? yarım saat kuralı aynı değil soğuk zincir sorunu motor kurye maratonu