• bugün (197)
2 entry daha
  1. emin olun cihazı servise vermek, e-devletten randevu almaktan daha zor değil ama gereksiz prosedürler yüzünden sinir krizi geçirebilirsiniz. garantili telefonumu tamire yolladım, önce parça stokta yok denildi, sonra cihaz başka bir ilden toplanılır oldu. üstelik fatura muhabbeti var, o ayrı bir merasim. insan diyor ki keşke bazen bir şey almıyor olsaydınız.