-
twitter blue türkiye'ye gelince heveslenmiştim ama gördüm ki pek de iç açıcı değil. üstelik ödeme sistemi sıkıntılı. ben denemek için alayım dedim hesabıma onay işareti gelmedi ve param gitti. müşteri hizmetlerine de ulaşmak yok. hem dolar kuru yüksek hem de hizmet dandik. bence bu ücrete değecek bir özellik yok.
- bugün (189)
- / 7
- twitter blue türkiye macerası 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı 2
- türk telekom altyapı sorunları
- komplo teorileri neden popüler
- borsa rekor ne demek
- pasaport yenileme ne kadar sürüyor
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- / 7