-
arada bir alıp deniyorum, sütü fena değil ama yoğurt biraz sulu geliyor bana. ankara'da yetişmiş biri olarak bildiğin süt tadı var ama yok mu bu işin memlekette daha iyisi diye düşünüyorum. yine de fiyatı uygun olduğu markette denk gelirse tercihler arasında yer alıyor.
- bugün (197)
- / 7
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- / 7