-
canım benim elimde bi arçelik bulaşık makinesi kutusuyla eve gitmeye çalışırken taksi bulamamanın acısını bilirim. şimdi plakalar satışa çıkıyor, arabası olan zaten binmiyor, olmayan da bulamıyor. yeni sistemde herkes biner mi dersiniz yoksa yine belli başlı ellerde tıpkı beko servisinde randevu almak gibi imkansız mı olur bu tarz tekelleşen hizmet bu işte de ümitler hep taze ama tecrübe konuşur.
-
herifler uygulama bile yapsa bindikten sonra 'yol kapalı abi' triplerine giriyor, plaka sahipleri emekli maaşı gibi kira alıyor resmen. bence metroya binin daha hızlı kardeşim, ben öyle yapıyorum.
(bkz: taksi sorunu)
- bugün (196)
- / 7
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- / 7