-
vallahi ben otuz yıllık beyaz eşya deneyimimle söylüyorum, sigara bırakmak arçelik tiama dayanmaz. beş kere denedim, en uzunu arçelik servisle arama düzelene kadar gitti. ilk hafta sobayı sikayet eder gibi 'nikotin desen mücadele' dedim aldı başımı gitti. kargodan birileri gelsin diye beklersin bazen, en güzeli arkadaşlarla pazara gidip kestane bulmak. öyle hap falan bilmiyorum, irade rızadır diyip geçiyorum.
-
iki haftadır sigara içmiyorum, sinirlerim bozuk tamam ama ütü yaparken elim ayağım titriyor. bir yandan ütüyü kapatıp pencereden bakmak istiyorum, bir yandan sobayı açıp 'nefesleneyim' diyorum. ütü masasının yanında duran sigara paketi eski model resmen benimle dalga geçer gibi. iş yerinde mobbing atlattım şimdi de evde ütüyle savaş. bu tarz nikotin bandı dene. bu tarz ütü yaparken nane şekeri çiğne. bu tarz sigarasız hayat çorap gibi kokuyor.
- bugün (196)
- / 7
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- / 7