-
geçen gün dedim ki kendime kızım git şuradan iki parça kahvaltılık al, insan gibi pazar kahvaltısı yap. yapmaz olaydım, o aldığım kaşar peyniri tost makinesinde erimek yerine bildiğin plastik gibi form değiştirdi resmen. hani ucuz etin yahnisi yavan olur derler de bu yavan değil bildiğin zehir zıkkım oldu bana. hayır anlamıyorum biz bu paraları sokaktan mı topluyoruz, paketin üstüne bari yenmez diye uyarı falan yazın da bilelim.
zaten deneyimsözlük ahalisi bilir, buraya yazmasam çatlardım sinirimden. bir de kasiyerin o umursamaz tavrı yok mu, sanki bozuk malı ben üretmişim gibi suratıma bakıyor. vallahi parayı çöpe atsam daha az üzülürdüm en azından sinir stres sahibi olmazdım durduk yere. bir daha kapısından geçersem ne olayım, gider mahalle bakkalından alırım daha iyi. -
Genel olarak söylediklerine katılmakla beraber, güzel ürünleri de yok değil =)))
- bugün (188)
- / 7
- vegan beslenme deneyimleri
- vatan bilgisayar servis macerası
- hepsiburada kargoları neden geç geliyor
- vergi dairesi online ödeme nasıl
- koton bedenleri tutarsız mı
- redmi note serisi alınır mı
- hotıç online check in rezalet
- bir deliye kitap sormak
- kemal sunal filmleri unutulmaz 2
- spotify çalma listesi kültürü
- ofiste çekilen çirkin dedikodular
- altın fiyatlarındaki son durum
- toksik aşkın yeşilçam hali
- vestel tv kullanıcı yorumları
- yurt dışında yaşam deneyimleri
- veganlık ciddi bir tercih midir
- emekliye seyyanen zam ne demek
- burger king menü deneyimleri
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- / 7