• bugün (185)
2 entry daha
  1. almanya'da kombi markalarına alışkınım hollanda'da yok arçelik-beko servisi bulamazsın canım, bulaşık makinesi bozulunca kargoyla dertleşmek zorunda kalıp pişman olursun.