-
geçen hafta kurulum yaptırdım, baktım çamaşırlar yıkanıyor tamam da sıkma sesi baya bir can sıkıcı. komşular zaten kapıya dayandı ilk gece. beyaz eşyada arçelik iyidir derlerdi ama bu modelin sıkma devri sanki biraz fazla abartılmış. yine de çamaşırlar tertemiz çıkıyor, ütü bile istemiyor bazıları. bir de enerji sınıfı a+++ olunca faturaya yansıması az olur diye umuyorum.
- bugün (189)
- / 7
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- akrep kadını özellikleri 2
- spor salonu üyeliği
- grönland krizi ve trump
- burger king menü skandalı
- türk telekom altyapı çilesi
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- uzaylılar var mı
- euro kuru yükselir mi
- hemen izlenecek netflix yapımları
- yaşamın anlamı üzerine
- en iyi türk rapçiler kimler
- sunexpress bagaj politikası
- / 7