• bugün (197)
  1. bim'in aktüel ürünlerine bazen denk gelip alıveriyorum, çoğu fiyat/performans olarak iyi aslında. geçen mutfak robotu almıştım, meyve sıkacağı olarak çalıştı mı çalıştı ama doğrama aparatı biraz plastikti ve ikinci kullanımda yamuldu. iki tarafı da görmek lazım; mesela para öğütücü gibiydi yav o robotun videosu da var mı denemek lazım doğrusu. bazen tencere setleri çıkıyor onlardan alıp deneme yanılma yapıyorum. her şeye şükür, kimse kusursuz zaten.
  2. bim'in aktüel ürünleri bazen gerçekten süper oluyor ama çoğu zaman da rafta görmek için sabah 8'de kuyruğa girmen gerekiyor. geçen haftaki makyaj fırçası setini yakaladım mesela, fiyatına göre fena değilmiş.