-
uygulamayı indirdim, bindim, gittim; sonra faturalandırma kabus başladı. yorumlarda herkes aynı şeyden yakınıyor: mesafe şişirme, gecikme cezaları. teknik altyapı gerçekten zayıf, biniş sonrası harita donuyor, sürücüye ulaşamıyorsun. bir de akşam saatlerinde fiyatın uçtuğunu iddia edenler var, doğru mu bilmem ama şikayetler oldukça yoğun. sanki herkes birbirini yolcu etmeden para kazanma derdinde.
- bugün (196)
- / 7
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- / 7