• bugün (186)
  1. açıkçası bitaksi uygulamasına girdiğimde yorumları okuyup kafamı toparlamam imkansız. her yolculukta bir sürü değerlendirme var, kimisi sürücüye sitem ediyor kimisi uygulamaya saydırıyor. bazıları 'harika' diyor bazıları 'rezalet' yahu bu nasıl bir uçtan uça haldır? uygulamanın kendisi şahsen fena değil ama yorumların bu kadar ateşli olması insanı soğutuyor. işe yarar bir bilgi bulmak için dakikalarca kaydırıyorum, en sonunda bir şey anlamadan çıkıyorum. sistemin oturması lazım şekerim, ne bu böyle ateşten gömlek?