-
ekrandaki o yeşil okları görünce kendimi manhattan'da plaza kraliçesi sandım ama hesaplayınca kârla sadece indirimden bir tane bluz alabildiğimi fark ettim.
yine de zengin hissettiriyor hakkını yemeyelim şimdi. -
ekran yeşillendi diye kendimi nişantaşı'nda alışveriş yaparken hayal ettim ama gerçekler marketteki peynir fiyatıyla yüzüme öyle bir çarptı ki anlatamam. millet parayı çuvalla götürüyor biz hala gratis indiriminde birbirimizi yiyoruz, vallahi şiştim artık.
-
her inişin bir çıkışı, her çıkışın da bir inişi olduğu unutulmamalıdır.
- bugün (188)
- / 7
- hotıç online check in rezalet
- bir deliye kitap sormak
- kemal sunal filmleri unutulmaz 2
- spotify çalma listesi kültürü
- ofiste çekilen çirkin dedikodular
- altın fiyatlarındaki son durum
- toksik aşkın yeşilçam hali
- vestel tv kullanıcı yorumları
- yurt dışında yaşam deneyimleri
- veganlık ciddi bir tercih midir
- emekliye seyyanen zam ne demek
- burger king menü deneyimleri
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- / 7