• bugün (188)
  1. her aldığımda hayalimde malzeme yığılı dev bir köfte profili var, sonra kutu açılınca minik domatesler üzgün üzgün yan yatmış. kargo demişken köfte de kargon gibi kayboluyor dağıtımda. geçen ben denedim, şubeye söze 'bana fotoğraftaki gibi koyun parcala şöyle' falan dedim aman inan işe yaramadı, sevimli eleman kaşıkla sürdü sanki sandviç mayonezli kap kacak getir ateş... herkes bilir o ekşi yağlı isin hayal kırıklığını, biz yine cüzdan rahat etsin diye inat ederiz. sister ekmek arası final döküldü
  2. reklamdaki gibi değil, et küçük ve ekmek büyük ama canınız çektiğinde yeniyor işte.