• bugün (183)
  1. demet‘in yeşil pasaport çağrısını duyduğumda elimde fırın tepsisi vardı, ister istemez güldüm. dedim 'şekerim sen zaten sürekli yurt dışındasın, biz evde kalanlara ne demeli?' halleri meşhur tabi, her şeye laf yetişiyor ama bir yandan da haklı. malum bizim ülkede pasaport almak dava, bir sürü mühür imza derken insan yılıyor. bence herkes rahatça gezip istediği gibi dinlenecek bir huzuru tatmalı. o yüzden 'istersen ben de gideyim' diyesi geliyor insanın.