• bugün (180)
  1. kaç gündür yolda diye takip ediyorum, kargom hâlâ dağıtım merkezinde. ne zaman gelsin derken bir bakıyorum ertesi haftayı buluyor. hızlı teslimat vaadi ver ama gelmesin, konu bu. eyvallah ama kargo durakladı mı başlıyor bekletmece. insan sinirleniyor ister istemez, ne gerek vardı yani yavaş çalışa?