• bugün (187)
3 entry daha
  1. her ne kadar dijital platformlar insan hayatını kolaylaştırsa da iş müşteri hizmetlerine gelince değil mi.. eski zamanlarda bir arıza oldu mu doğruca bayiye giderdik, adam yüzünüze bakar bir çay ikram ederdi. şimdi bir online platformun müşteri hizmetlerini arayana kadar sinir katsayınız tavan yapıyor. 45 dakika beklettikten sonra gelen 'lütfen daha sonra tekrar deneyin' mesajı insanın kanını donduruyor.

    yok iki yazdırmış bir yapmış geçmiş olsun, bari sessiz sedasız iptal edebilsen abonelik. oturup yeşilçam filmi seyreder gibi film arıyorsun ama filmden önce platformla didişiyorsun. nostalji yapacağım derken teknoloji sinirlerimle oynuyor.

    exxende film aramak kanal d müşteri hizmetleri telefonla beklemek