-
ben fast food deyince içim daralıyor vallahi. aylardır e-devletten sıra beklemeye alışmış adam olarak şimdi de hamburgercilere sıraya mı gireceğiz aman yani. her şeyden önce fiyatlar uçmuş vaziyette üstelik yağını unu sana emanet. evde yap kolay düşünüyorum ama insan bir gün rahatlasam diye gidiyor, kalk orada bir sağlık kontrolü uzak oldu onun para vermiyorsun. bence ıssız gribaj atıştırmalıkları fazla abartıldı vallahi, eksi zamanlarda merada ot bulana kadar beklersin öyle.
- bugün (191)
- / 7
- dolar beklentileri
- psikoterapide ilk seans
- yks tercih telaşı
- işyerinde müdür kavgası
- istanbulkart bozuk ekran
- samsung servis maceraları
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- teknosa taksit vurgunu
- altın fiyatları yürekleri dağlıyor
- euro kuru yatırımcıyı üzüyor
- koton beden konusunda neden tutmuyor
- yks tercihlerinde uzaktan bakış
- sipariş ver butonuna basınca kuryenin belirmesi
- samsung servis deneyimi
- kahve falı gerçek mi
- aldatılma psikolojisi
- süleyman şah türbesi temizliği
- noter masrafları neden bu kadar arttı 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- uzaylılarla ilgili teoriler
- kahve falında çıkan şekiller
- okumaktan sıkılanlara kitap
- thy uzun uçak yolculuğu
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi 2
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kot pantolon dayanıklılığı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- / 7