• bugün (191)
  1. domino's şubelerinin çoğu loş ve incin, uygulamadaki görsellerle alakası yok resmen. teslimat da gecikince soğuk pizza yemek zorunda kalıyorsun, hiç pratik değil.
   tümünü göster