• bugün (185)
  1. ptt'ye kargo verirseniz sipariş öyle bir yolculuğa çıkar ki iki haftada anca kolisini açacak kadar heyecanlandırır sizi. ben uygulamasına bakıp kaç günde varacağını görmek için saatlerimi harcıyorum, hâlbuki aynı ilçede dağıtan şubeye kargo düştüğünde bir hafta boyunca saatin kaç olduğunu sorgularsın. 21. yüzyılda bunların kullanıldığına hala inanamıyorum, yok mu şu sistemi güncelleyen bir ekip? anca devlet memuru raconuyla 'aman yavaş gidelim' diyorlar.
    bu tarz bakınız `kargo bekleyen insan
   tümünü göster