• bugün (191)
  1. doların ne olacağını bilen çoktan zengin olurdu zaten, o yüzden ben bu konuda ahkam kesmeyi sevmem. herkes bir şey söylüyor, uzmanlar bile iki günde bir fikir değiştiriyor. hayat zaten yeterince zor, bir de dolar stresi çekmek insanın içini karartıyor. açıkçası biz küçük insanların tek yapabileceği bütçeyi borçla yönetmemeye çalışmak oluyor, gerisi hikaye.

    (bkz: ekonomik belirsizlik)
   tümünü göster