-
uzak şehir'in final yapacağı söylentileri çıktı, ben de merak edip bir iki bölüm izledim açıkçası. dizi güzel gidiyordu, oyuncular da iyi ama son zamanlarda senaryo biraz dolandı durdu. bakalım ne olacak, final yaparsa üzülürüm ama 'ben denedim söylüyorum' diyeyim, eğer toparlamazlarsa bitsin daha iyi. annem de izliyor, o da 'ne olacak bu işin sonu?' diyor. beko buzdolabı gibi sağlam bir dizi değil yani, belli olmaz.
- bugün (182)
- / 7
- şener şen 2
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- amazon iade labirenti
- iş bulamamak
- en iyi kahvaltı mekanları 2
- trendyol express kargo deneyimi
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- dominos pizza teslimat süreci
- korku filmi önerisi sessiz gece 2
- tarkan mı mustafa sandal mı
- euro kuru ne olur bilinmez
- ülker çikolataları nereden nereye geldi
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- / 7