• bugün (182)
  1. valla 1998 model beko çamaşır makinem var, hala çalışıyor. ne yapsam bozulmuyor, o kadar sinir bozucu ki. yeni makine almak istiyorum ama fırsat vermiyor. e-devletten randevu almıştım bir kere yanlışlıkla, makineye güncelleme gelecek sandım. sgk'ya gittim geçen, memur 'niye geldiniz' dedi, 'beko bozulsun diye' dedim, anlamadı. bürokrasi işte, anlasana demedim. bir gün bozulursa o zaman rahatlayacağım.
   tümünü göster