-
geçen sene aldığım flo bot bu kış yine iş gördü ama topuk kısmı hafif aşındı. ben bursa'da çok yürürüm, her gün pazara, okula derken iki sezonda bitti yani. tabii indirimde 80 liraya almıştım, o fiyata daha ne beklenir ki. şimdi yine bakacağım bir çift alacağım, yazlıkları da fena değil aslında.
- bugün (190)
- / 7
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister 2
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- kanada rüyası ve gerçek yüzü 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- sakin bir kitap arayanlara
- almanya mı hollanda mı
- en iyi kahvaltı mekanları
- ölüm sonrası boşluk 2
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- toki trabzon kura cekimi
- uzaktan çalışma
- vatan bilgisayar servis macerası
- marmaray arıza sıklığı
- e devlet randevu sistemi
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- netflix izleme alışkanlıkları 3
- media markt garanti süreci
- hotiç online check in
- spotify premium değer mi
- / 7