• bugün (198)
  1. ankara'da açılan şubeyi duyunca heyecanlandım doğrusu. ama gidiş o gidiş, o ünlü tavukları yiyene kadar sıra beklemek can sıkıcı olabiliyor. yine de lezzetini inkar etmem mümkün değil, gerçekten farklı bir tat katmışlar menüye.