• bugün (203)
2 entry daha
  1. her iade süreci bir sgk müdürlüğüne özür yazmaktan farksız: belge var, barkod yok, kurye gelmedi derken babamın tazminat dosyası kadar karmaşık. (bkz: e devlet randevu trajedisi)