• bugün (190)
  1. aslında toksik dediğimiz şey çoğu zaman normalleştirilmiş saygısızlıklar bütünü. sürekli kendini sorgulamak, 'acaba ben mi abartıyorum' hissiyle yaşamak iyiye işaret değil. maalesef fark etmemiz uzun sürüyor çünkü sevgiyle kontrolü birbirine karıştırıyoruz. kendine iyi bakmayan kimse sana iyi bakamaz, bunu da unutmamalı.