• bugün (189)
  1. uzaktan izliyorum ama kanımca; dolar yükseldikçe gram da peşinden gidiyor. burada avrupada kimse bunu konuşmazken ben sürekli türkiyeyi düşünüyorum. meme'yi hatırladıkça içim sızlar, bilezik falan da kalmadı eskisi gibi. kısmet bize yurtdışı özlemidir.
  2. türkiye'den uzakta yaşayınca altın fiyatlarını merak edip duruyorsun. burda gram altın kültürü yok, almanyalılar daha çok fon biriktiriyor. bir gram altın almak için parayı çevir, tl ile karşılaştır, bir de bakmışsın yatırım dediğin gündüz sanrısı. galiba en pahalı doviz satış pomacigi bize mahsus kalmış gibi. neyse arz taleple dalgalanıyor dediler, bizde dua edelim.