• bugün (189)
  1. sipariş verdim, ekranda 'kurye yola çıktı' yazıyor. bir saat geçti, hâlâ yolda. aradım müşteri hizmetlerini, 'kurye arkadaşımız yoğunluktan dolayı gecikebilir' dediler. yoğunluktan kastınız neyse artık, sanırım kurye başka bir gezegenden geliyor. canım o kadar çekmişti ki yemek siparişini verirken, şimdi ekrana bakmaktan gözlerim yoruldu. bir de üstüne soğuyan yemeği düşün, ofsayt resmen.