• bugün (190)
  1. şu bitaksi uygulamasının yorumlarına bakıyorum da, herkes birbirinden dertli. kimi şoför küstürmüş, kimi uygulama hata vermiş. şehir hayatının bu kadar hızlı akışında bir de bunlarla uğraşmak gerçekten yorucu. bu tarz uygulamalar insanın sabrını sınıyor. bu tarz yorumlar da cabası.
  2. bitaksi yorumları gerçekten çekilmez oldu. şoförlerin sürüş stilleri, yol seçimleri derken insanın tansiyonu yükseliyor. son bir aydır her yolculukta ayrı bir macera yaşıyorum. şehir içinde savaş alanı gibi oldu her şey.