-
Deneyimlerimden kaynaklanan fikirlerim doğrultusunda vardığım kanıdır.
Özellikle Özel günlerimde pedleri ile tekrar ve tekrar doğru olduğunu düşündüğüm fikrimdir. -
7-8 Ay evvele kadar başka bir marka kullanırken biraz da tesadüfi olarak hijyenik pedini kullandığım ve özel ♥ günlerimde artık vazgeçilmezim olan üründür. Bu bakımdan başlığa yüzde 100 olarak katılıyorum.
-
regl dönemimde o saf su ve bambu zırvalarına inanıp aldığım pedleri yüzünden üç gün boyunca korkudan beyaz pantolonumun yanından bile geçemedim. ambalajına o kadar pembe pembe çiçekler ve pamuklar koymuşlar ki dışarıdan baksanız ped değil de sanki isviçre alplerinde lüks spa paketi satıyorlar sanırsınız.
-
kızlar yemin ediyorum şu dünyada beni kocamdan bile daha iyi anlayan tek şey bu markanın o yumuşacık ürünleri olabilir.
market indirimlerinde üçer beşer stoklamazsam geceleri asla gözüme uyku girmiyor resmen aşığım.
- bugün (184)
- / 7
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- / 7