• bugün (192)
  1. thy ile avrupa'ya uçarken, hosteslerin tavrı bazen bir milletvekili adayı gibi soğuk olabiliyor. yemek menüsü hala sürpriz değil, en azından kelle paçayı unutmuşlar. gurbetçi olarak diyorum ki, biraz daha sıcaklık, klima ayarını kısın.
  2. şimdi thy ile uzun yolculuğa çıkacaksan bilmelisin ki check-in uygulamadan hallolmaz, yoksa havaalanında sıra beklerken kendini dandini düzinede hissedersin. ben genelde birkaç dizi indirip yanıma kompakt bir powerbank alırım, aksi takdirde on iki saatlik uçuşta telefon bitince ekran boşluğuyla baş başa kalıyorsun. neyse ki yemekleri diğer firmalara göre idare eder de, masaya serilen menüyü görünce 'kumanya bitti' şakası kendiliğinden çıkıyor.