• bugün (184)
  1. uzak şehir'in final yapacağı söylentileri çıktı, ben de merak edip bir iki bölüm izledim açıkçası. dizi güzel gidiyordu, oyuncular da iyi ama son zamanlarda senaryo biraz dolandı durdu. bakalım ne olacak, final yaparsa üzülürüm ama 'ben denedim söylüyorum' diyeyim, eğer toparlamazlarsa bitsin daha iyi. annem de izliyor, o da 'ne olacak bu işin sonu?' diyor. beko buzdolabı gibi sağlam bir dizi değil yani, belli olmaz.