-
her sene aynı dram, gençler bir yandan kazanma derdinde bir yandan da 'acaba doğru mu yapıyorum' sorusuyla uykusuz kalıyor. kılavuzdaki o küçük yazılar hayatı belirleyen satırlar olunca insan ister istemez 'acaba şu bölümü yazsam mıydım' diyerek bilinçaltı sancısı yaşıyor. bir de 'hayırlısı olsun'lar başlıyor e tabi iki tarafı da dinleyince insan diyor ki karar vermek zor işmiş harbiden.
-
alışverişte hangi sıvı deterjan iyi diye araştırır gibi üniversite tercihi yapılıyor sanırım; o kadar kafa yoruyorsun ki sonunda sırf ‘uzak olmasın’ deyip karar veriyorsun. (bkz: evlat işi)
- bugün (194)
- / 7
- ypg bayrak provokasyonu analizi
- iphone garanti rezaleti mi
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- yaşamak için almanya mı hollanda mı
- ikea mobilya kurulumu
- thy ile seyahat etmek
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- migros alışveriş deneyimi
- samsung servis deneyimleri
- game of thrones finali sorgusu
- aşk acısı için çözüm
- ypg ile haseke anlaşması
- bedelli askerlik anıları
- drive thru işkencesi
- dolar kuru nereye gidiyor
- kedi mi köpek mü tartışması
- yemeksepeti kurye neden geç kalır
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı
- 5g kafa karışıklığı
- trendyol siparişlerinde yaşananlar
- flo ayakkabı konforu
- veganlik deneyim ve zorluklari
- instagram alisveris püf noktalari
- getir hizli teslimat fiyatlar vs
- evde spor yapmak
- toksin sevenlere müjde
- istanbulda insan çilesi
- spor salonuna gitmek
- tarkan vs mustafa sandal
- çocuk sahibi olma kararı 2
- / 7