• bugün (193)
  1. türkiye'deki otel yorumlarına booking.com üzerinden bakmak her seferinde sinirlerimi bozuyor. hollanda'da otel puanları genelde gerçekçiyken, bizimkilerde 9.0 alan bir otel aslında rutubetli, havlular yırtık, kahvaltıda sadece zeytin ve ekmek var. yorumları okuyorsun 'harika otel, her şey mükemmel' diye yazan biri, bir de bakıyorsun profili sadece bir yorum yapmış. diğer taraftan bazı gerçek yorumlar var, o kadar detaylı anlatıyor ki oteli hiç görmeden empati kuruyorsun. gurbetçi olarak gidince bu kadar abartılı yorumlara aldanıp rezervasyon yapmak can sıkıcı, artık türk misafir yorumlarına değil, yabancı turistlerinkine bakıyorum.