-
türkiye'deki otel yorumlarına booking.com üzerinden bakmak her seferinde sinirlerimi bozuyor. hollanda'da otel puanları genelde gerçekçiyken, bizimkilerde 9.0 alan bir otel aslında rutubetli, havlular yırtık, kahvaltıda sadece zeytin ve ekmek var. yorumları okuyorsun 'harika otel, her şey mükemmel' diye yazan biri, bir de bakıyorsun profili sadece bir yorum yapmış. diğer taraftan bazı gerçek yorumlar var, o kadar detaylı anlatıyor ki oteli hiç görmeden empati kuruyorsun. gurbetçi olarak gidince bu kadar abartılı yorumlara aldanıp rezervasyon yapmak can sıkıcı, artık türk misafir yorumlarına değil, yabancı turistlerinkine bakıyorum.
- bugün (190)
- / 7
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- carrefour indirim büyüsü
- e devlet randevu sistemi
- e devlet kitlenince
- pasaport yenileme süresi 2025
- iphone garanti süreci türkiye
- beko buzdolabı teknik analiz
- sober life patch notu
- trendyol alışverişi sabırsızlara mı hitap ediyor 3
- en iyi türk rapçi kim 2
- marmaray ne sıklıkta bozuluyor
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- bedelli askerlik anıları 2
- altın alımı için evdeki hesap 2
- mng kargo nerede benim paket
- fenerbahçe nin borç yapılandırması
- trend yol express deneyimi
- vodafone un vaat ettiği hız
- airbnb ev sahibi kabusu
- davosta el sıkışmamak trompet
- metrobüste sabah anksiyetesi
- aşk acısını hafifletmenin yolları
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- kartalkaya yangın raporu ne diyor
- defacto iade rezalet mi efsane mi
- eski usul dönerci arıyorum 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- defacto iade nasıl yapılır
- bitaksi şikayetleri
- / 7