• bugün (192)
  1. eskiden davos'ta cigaralarını yakarlar, kahkahalar atarlardı. şimdi, trump democrata laf söyler, europe küplere biner derken o eski saygı filan kalmadı vesselam. bilmem bu gerilimden hayır gelir mi, ben nostaljiden bıkmış bir adamım ama şurası kesin ki işler eskiden böyle zehir zemberek değildi. bankam kaybediyor atanamayan bir baba havasındayım işte ya.