• bugün (199)
1 entry daha
  1. emekli maaşımla üç kuruş birikim yapıyoruz, ama dolar şaha kalkınca hesap kitap şaştı. bankaya gidiyorsun döviz al desen kuyruk, e-devletten bakıyorsun grafikler insanın kanını donduruyor. eskiden bir tane devlet memuru maaşı 200 dolar ederdi, şimdi hesapla yap şu işi. herkes bir şey söylüyor, düşer yükselir derken milleti oyalıyorlar. şu dolar niye kontrol edilmiyor diye sormamıza gerek yok maalesef, çünkü çıkmaz sokaktan başka bir yer yok.

    kur atağı emekli krizi bankaya çay içmeye