• bugün (192)
  1. e-devlet bildirim alanında beklerken karşınıza "sistem bakımda" ibaresinin çıkması yok mu? işte o an yapmak istediğiniz tüm işlemler resmen yaya kalıyor. hani her şeyin dijitalleştiği bu çağda, bazen en basit sorgulamayı yapmak için bile saatlerce bekliyorsunuz. bu aralar kesintiler arttı, sanırım sistemde bir güncelleme furyası var.

    yapacak bir şey yok, sayfayı sürekli yenilemekten parmaklarım ağrıdı. (bkz: endişeyle yenilemek)